Bożydar Czapka Fizjoterapeuta

slide image

Nazywam się Bożydar Czapka i jestem magistrem fizjoterapii z kilkuletnim doświadczeniem w pracy z Pacjentami. Specjalizuje się przede wszystkim w fizjoterapii ortopedycznej i sportowej.  W pracy stosuje najnowsze i najskuteczniejsze metody poparte badaniami i stosowane z powodzeniem na całym świecie. Stale poszerzam swoją wiedzę i umiejętności biorąc udział w szkoleniach, kursach i konferencjach z zakresu fizjoterapii i medycyny sportowej. Interesuje się również sportem oraz dietetyką, które są nieodłącznym elementem w osiągnięciu pełni zdrowia.

CO MNIE WYRÓŻNIA?

najskuteczniejsze, potwierdzone badaniami metody fizjoterapii bogate doświadczenie w fizjoterapii sportowej i ortopedycznej  leczenie holistyczne – przyczyny a nie tylko objawów

CO ZYSKUJESZ?

profesjonalną pomoc w odzyskaniu pełni  sprawności terapię dostosowaną wyłącznie do twoich potrzeb szeroką edukację na temat profilaktyki zdrowia oraz autoterapii

Serdenie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty.

Ukończyłem kursy:

Manipulacje powięziowe (Fascial Manipulation) FM  HVLA - manipulacje krótkodźwigniowe Anatomia palpacyjna Diagnostyka różnicowa - różnicowanie objawów Fizjoterapia w urazach sportowych PNF - Proprioceptive Neuromuscular Facilitation  Specjalistyczny Międzynarodowy Kurs Funkcjonalnej Terapii Manualnej połączonej z ruchem - metoda Briana Mulligana  Masaż funkcyjny, poprzeczny i inne techniki masażu stosowane w fizjoterapii Kinesiotaping

Ukończyłem warsztaty:

Diagnostyka różnicowa i terapia manualna w dolegliwościach bólowych odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Wstęp do masażu tkanek głębokich.

Oferta skierowana jest do pacjentów:

> w różnym przedziale wiekowym (dorośli, osoby starsze, młodzież i dzieci)

> aktywnych jak i pasywnych fizycznie

> z ostrymi oraz przewlekłymi dolegliwościami bólowymi

Fizjoterapia ortopedyczna

Fizjoterapia ortopedyczna skierowana jest dla osób z wszelkimi dolegliwościami dotyczącymi schorzeń narządu ruchu zarówno pochodzenia kostnego, stawowego, mięśniowego, powięziowego jak i nerwowego.

W ramach fizjoterapii ortopedycznej leczę:

bóle kręgosłupa i odkręgosłupowe (np. dyskopatia, bóle „krzyża”, rwa kulszowa, rwa ramienna, neuralgie itp.), bóle i zawroty głowy, bóle mięśniowo-powięziowe, bóle i dysfunkcje stawów obwodowych (np. zespół bolesnego barku), stany zapalne tkanek miękkich (np. łokieć tenisisty, golfisty, ostroga piętowa), stany pourazowe (złamania, skręcenia, zwichnięcia), dolegliwości stawu skroniowo-żuchwowego i narządu żucia , stany pooperacyjne (stan po endoprotezoplastyce stawu kolanowego  i biodrowego, rekonstrukcji więzadeł, krzyżowych, po operacji dyskopatii), zespół cieśni nadgarstka, zespół DeQurvein i inne, mrowienia i drętwienia kończyn, bóle klatki piersiowej i żeber, osłabienie siły mięśniowej , zmniejszenie zakresu ruchomości stawowej, wszelkie inne dolegliwości pochodzenia ortopedycznego.

Fizjoterapia sportowa

Fizjoterapia sportowa skierowana jest do osób zajmujących się sportem zarówno amatorsko jak i zawodowo. Specjalizuje się w leczeniu dolegliwości bólowych i dysfunkcji stawów, ścięgien i mięśni wynikających zarówno z przeciążeń jak i urazów.

W ramach fizjoterapii sportowej leczę:

uszkodzenia, naciągnięcia, naderwania i zerwania mięśni, ścięgien i więzadeł, zwichnięcia i skręcenia stawów, złamania, uszkodzenia łąkotek i więzadeł stawu kolanowego, uszkodzenia stożka rotatorów i zespół ciasnoty podbarkowej, stany zapalne tkanek miękkich (łokieć tenisisty, golfisty, zapalenie ścięgna Achillesa itp.), niestabilność stawów i dysbalans mięśniowy, wszelkie dolegliwości bólowe (ostre i przewlekłe) wynikające z uprawiania sportu.

Fizjoterapia domowa

Wychodząc naprzeciw potrzebom Pacjentów, których stan nie pozwala na dotarcie do gabinetu rehabilitacji, proponuję Państwu rehabilitację w warunkach domowych.

Do swoich pacjentów dojeżdżam na terenie Lublina i okolic po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.

Cena wizyty uzależniona jest od odległości oraz czasu dojazdu

Wykonywane
usługi.